Seminaria CEDUR
Seminarium skierowane było wyłącznie do osób uprawnionych przez zakłady ubezpieczeń do składania wniosków o wpis oraz wniosków o zmianę wpisu do rejestru agentów ubezpieczeniowych i agentów oferujących ubezpieczenia uzupełniające, za pośrednictwem formularza elektronicznego, zgłoszonych do organu nadzoru.
Celem seminarium było omówienie aplikacji zewnętrznej systemu rejestracji pośredników ubezpieczeniowych w zakresie rejestru agentów ubezpieczeniowych, udostępnionej zakładom ubezpieczeń, umożliwiającej składanie wniosków o wpis, zmianę wpisu i wykreślenie agentów ubezpieczeniowych oraz agentów oferujących ubezpieczenia uzupełniające, na podstawie ustawy o dystrybucji ubezpieczeń oraz aktów wykonawczych.
Spotkanie odbyło się w dniu 18 czerwca 2019 r. (w godz. 10:30 - 14:30) w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie.
W seminarium uczestniczyło 47 osób.
Udział w seminarium był bezpłatny.