Struktura organizacyjna Urzędu Komisji - Komisja Nadzoru Finansowego

Urząd Komisji

Departament Komunikacji Społecznej (DKS)

Data aktualizacji:
  • Dyrektor - Jacek Barszczewski
  • Z-ca Dyrektora - Daria Bujno
  • Sekretariat tel.: (22) 262-56-66

Do zadań Departamentu Komunikacji Społecznej (DKS) należy prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie funkcjonowania rynku finansowego oraz działalności Komisji i Urzędu Komisji, w szczególności:

  • utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami mediów;
  • obsługa kontaktów Przewodniczącego Komisji i Zastępców Przewodniczącego z mediami;
  • zarządzanie merytoryczną zawartością strony internetowej www.knf.gov.pl, z wyłączeniem wyodrębnionej strony Dziennika Urzędowego Komisji Nadzoru Finansowego; 
  • organizowanie i współorganizowanie krajowych konferencji, szkoleń i seminariów, w tym w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku - CEDUR;
  • koordynacja procesu wydawniczego oraz dystrybucja publikacji wydanych nakładem Urzędu Komisji;
  • współpraca z innymi instytucjami w zakresie działań z obszaru edukacji finansowej;
  • przygotowywanie rekomendacji w zakresie objęcia patronatem Komisji oraz udziału pracowników Urzędu Komisji w charakterze prelegentów w szkoleniach, seminariach i konferencjach;
  • opracowywanie sprawozdania rocznego z działalności Urzędu Komisji oraz Komisji, na podstawie materiałów przekazanych przez poszczególne departamenty;
  • przygotowywanie odpowiedzi na zapytania kierowane do Urzędu Komisji, pisemnie, drogą elektroniczną oraz telefonicznie, w sprawach pozostających we właściwości Komisji oraz funkcjonowania rynku finansowego;
  • prowadzenie „Listy ostrzeżeń publicznych Komisji Nadzoru Finansowego”;
  • rozpatrywanie wniosków o dostęp do informacji publicznej oraz wniosków o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego, a także koordynacja prowadzenia strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (BIP).