Seminaria - Komisja Nadzoru Finansowego

Seminaria CEDUR

Webinarium GMW pt. „Cyberoszuści atakują – jak nie dać się okraść w Internecie”, 23 marca 2022 r.

Data aktualizacji:

Webinarium skierowane jest do uczniów szkół ponadpodstawowych oraz nauczycieli. Zagadnienia, które będą poruszone w czasie prezentacji obejmują tematykę uwzględnioną w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 stycznia 2018 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia ogólnego dla liceum ogólnokształcącego, technikum oraz branżowej szkoły II stopnia.
Webinarium odnosi się do tematyki przedmiotu Informatyka w zakresie przestrzegania praw i zasad bezpieczeństwa.

Celem webinarium jest przedstawienie problematyki zagrożeń cyberbezpieczeństwa dla środków finansowych użytkowników Internetu. W trakcie webinarium omówione zostaną m.in. zagadnienia ataków phishingowych, zagrożenia czyhające w mediach społecznościowych, oszustwa na portalach sprzedażowych oraz oszustwa inwestycyjne.

Spotkanie odbędzie się w dniu 23 marca 2022 r. (w godz. 12:00-13:00). Zgłoszenia będą przyjmowane za pośrednictwemelektronicznego formularza zgłoszeniowego. Zgłoszeń dokonują nauczyciele, zarówno planując swój indywidualny udział w spotkaniu, jak i udział uczniów. W przypadku planowania udziału uczniów, nauczyciel wypełniając formularz wskazuje przybliżoną liczbę uczestników wydarzenia. 

W celu uczestnictwa w spotkaniu niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację. Szczegółowe informacje techniczne zostaną przesłane wraz z potwierdzeniami uczestnictwa.

Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane najpóźniej w dniu 22 marca 2022 roku. Liczba miejsc jest ograniczona.

Udział w webinarium jest bezpłatny.

Rejestracja na webinarium nie jest równoznaczna z dokonaniem zgłoszenia udziału w kampanii GMW. Zachęcamy szkolnych koordynatorów GMW dokonujących rejestracji na webinarium, równolegle do zgłoszenia udziału w kampanii GMW. Zasady uczestnictwa w kampanii GMW.

Do pobrania

Program GMW 23.03.2022

plik .pdf, 624,3kB
Pobierz