Specjalista ds. obsługi technicznej pracowników w Departamencie Informatyki DIT/12/2022

data aktualizacji

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. obsługi technicznej pracowników w Departamencie Informatyki
(Warszawa/pełny etat)
 

Główne obowiązki:

  • Realizacja zadań związanych ze wsparciem obsługi technicznej pracowników
  • Rozwiązywanie problemów zgodnie z ustalonymi parametrami SLA oraz w zakresie funkcjonowania sprzętu teleinformatycznego w Urzędzie
  • Instalacja oraz konfiguracja komputerów PC, notebook, oprogramowania
  • Definiowanie i administracja kontami użytkowników w AD

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie wyższe - preferowany profil informatyczny
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie obsługi sprzętu komputerowego oraz aplikacji biurowych
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność organizacji pracy, samodzielność i odpowiedzialność

Wymagania pożądane:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Świetną atmosferę pracy 
  • Zdobycie i wymianę doświadczeń w środowisku ekspertów
  • Dostęp do licznych szkoleń, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Możliwość dofinansowania kosztów studiów
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych, kafeteryjny system benefitów, dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie wakacji dzieci, PPK 4%)
  • Pracę w atrakcyjnej lokalizacji 
  • Nowoczesne, ergonomiczne miejsce pracy
  • Elastyczny czas rozpoczęcia i kończenia dnia pracy pozwalający zachować work-life balance 
Aplikacje zawierające CV w języku polskim proszę składać za pośrednictwem odnośnika.
Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.