Specjalista ds. obsługi technicznej pracowników w Departamencie Informatyki DIT/12/2022
data aktualizacji
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. obsługi technicznej pracowników w Departamencie Informatyki
(Warszawa/pełny etat)
Główne obowiązki:
- Realizacja zadań związanych ze wsparciem obsługi technicznej pracowników
- Rozwiązywanie problemów zgodnie z ustalonymi parametrami SLA oraz w zakresie funkcjonowania sprzętu teleinformatycznego w Urzędzie
- Instalacja oraz konfiguracja komputerów PC, notebook, oprogramowania
- Definiowanie i administracja kontami użytkowników w AD
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe - preferowany profil informatyczny
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
- Wiedza i doświadczenie w zakresie obsługi sprzętu komputerowego oraz aplikacji biurowych
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizacji pracy, samodzielność i odpowiedzialność
Wymagania pożądane:
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Świetną atmosferę pracy
- Zdobycie i wymianę doświadczeń w środowisku ekspertów
- Dostęp do licznych szkoleń, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Możliwość dofinansowania kosztów studiów
- Atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych, kafeteryjny system benefitów, dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie wakacji dzieci, PPK 4%)
- Pracę w atrakcyjnej lokalizacji
- Nowoczesne, ergonomiczne miejsce pracy
- Elastyczny czas rozpoczęcia i kończenia dnia pracy pozwalający zachować work-life balance
Aplikacje zawierające CV w języku polskim proszę składać za pośrednictwem odnośnika.
Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.