Specjalista - Główny Specjalista ds. Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Departamencie Administracji DAD/04/2019

data aktualizacji 16 sierpnia 2019

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Specjalista - Główny Specjalista ds. Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Departamencie Administracji
(Warszawa/pełny etat)
 
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należeć: 
  • przygotowywanie, koordynowanie oraz utrzymywanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji UKNF,
  • opracowywanie dokumentacji na potrzeby Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
  • identyfikowanie aktywów i klasyfikowanie informacji w UKNF,
  • koordynacja oceny ryzyka na potrzeby Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
  • opracowywanie działań uświadamiających i szkoleń dla pracowników z zakresu bezpieczeństwa,
  • zarządzanie incydentami bezpieczeństwa informacji,
  • wyznaczanie i wdrażanie standardów bezpieczeństwa informacji,
  • aktualizowanie polityk, procedur i wytycznych, zgodnie z przepisami prawa, standardami i najlepszymi praktykami,
  • współpraca z Departamentem Audytu Wewnętrznego w zakresie ustalania zakresu audytu wewnętrznego w obszarze bezpieczeństwa informacji,
  • przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa informacji.
Wymagania konieczne: 
  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania bezpieczeństwem, oceny ryzyka lub audytu,
  • biegła znajomość normy ISO/IEC 27001 i norm pokrewnych,
  • doświadczenie w zakresie szacowania ryzyka w ramach bezpieczeństwa informacji,
  • praktyczne umiejętności stosowania metodyk zarządzania projektami,
  • bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie i dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i warunkach stresu.
Mile widziane:
  • certyfikaty z zakresu oceny ryzyka i bezpieczeństwa informacji,
  • wiedza z zakresu ciągłością działania i zarządzania kryzysowego,
  • doświadczenie w kompleksowym wdrażaniu SZBI.
Oferujemy: 
  • umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach,
  • atrakcyjny pakiet socjalny,
  • pracę w dogodnej lokalizacji w centrum miasta.
Aplikacje zawierające CV w języku polskim proszę składać za pośrednictwem poniższego odnośnika do aplikacji 
Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Stanowisko zostanie ustalone w zależności od kwalifikacji i doświadczenia zawodowego wyłonionego kandydata.